سایت بی صدا | دانلود رایگان با لینک مستقیم

سایت بی صدا دارای مجوز از ساترا و در ستاد ساماندهی پایگاه های کل کشور ثبت می باشد.

معرفی یک سایت عالی برای دانلود زیرنویس

  • ۱۳۶۷
سلام دوستان، سعی دارم در این پست به معرفی یک سایت بسیار پیشرفته در زمینه ارائه زیرنویس بپردازم که به تازگی با آن آشنا شده ام، یک سایت کاملا حرفه ای و بروز که می تونید به راحتی جدیدترین اثار ترجمه شده را از آنجا دانلود کنید. شاید بهتر باشد اشاره کنیم که یکی از مشکلات عمده کاربران ایرانی نبودن یک سایت مناسب با محیط کاربری خوب است که با حضور سایت پیشرفته ای چون blaxsub تا حدود بسیار زیادی بنظر من این مشکل حل شده است. شاید از قدیم و الایام یکی از مشکلات عمده کاربران فارسی زبان که با آن رو به رو بوده اند نبودن یک ترجمه مناسب برای فیلم های خارجی زبان بوده است، اما امروزه با پیشرفت روز افزون سایت های فعال در زمینه ترجمه و ارائه زیرنویس، این مشکل تا حدود زیادی حل شده است به شکلی که شما به راحتی برای دانلود زیرنویس می توانید به یکی از سایت های داخلی و خارجی مراجعه کرده و از آنجا زیرنویس مربوط به فیلم مورد نظر خود را دانلود کنید. اما ما سعی داریم که در این پست نگاهی داشته باشیم به یکی از بهترین سایت های زیرنویس که در این چند سال اخیر توانسته است به شهرت فراوانی دست پیدا کند. برای معرفی یکی از بهترین سایت های دانلود زیرنویس فارسی با ما همراه باشید.

بلکس ساب یک سایت کاملا رایگان
سایت بلکس را بجرائت می توان یکی از بروزترین و پیشرفته ترین سایت های داخلی و حتی خارجی دانست که به صورت رایگان در اختیار علاقمندان سینما قرار گرفته است. بنظر من که تا به امروز در سایت های مطرح بسیار زیادی برای دانلود زیرنویس جستوجو کرده ام این سایت از آن دسته سایت هایی است که تمامی نیازهای یک فرد علاقمند به سینما رو رفع می کند و کاربر می تواند به راحتی به تمامی اطلاعات مورد نیازش دسترسی داشته باشد.
سایت بلکس ساب دارای آرشیوی فوق العاده از فیلم ها و سریال های جدید و قدیمی می باشد که کاربر می تواند با استفاده از جستوجوی هوشمندی که در بالای سایت موجود است فیلم و یا سریال مورد نظرش را جستوجو کند. جالب اینجاست که اشاره کنیم که سایت بلکس ساب برعکس دیگر سایت های داخلی و خارجی از نظم و دسته بندی بسیار خوبی برخوردار است به شکلی که مخاطب برای دانلود یک سریال با چندین فصل دچار هیچگونه مشکلی برای پیدا کردن لینک مورد رو به رو نمی شود در صورتیکه در بیشتر سایت های داخلی و خارجی کاربر نمی تواند به راحتی لینک مورد نظرش را پیدا کند و با انبوهی از ترجمه های فارسی و یا زبان های دیگر رو به رو می شود که به صورت درهم ریخته ای در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.
 
دسته بندی منظم مطالب در سایت BLAXSUB
همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم سایت بلکس ساب دارای محیط کاربری و قالبندی کاملا دوستداشتنی می باشد که کاربر برای اولین بار که وارد سایت می شود متوجه تفاوت این سایت با دیگر سایت های داخلی و حتی خارجی می شود. دومین نکته دسته بندی منظم فیلم ها و سریال های می باشد به شکلی که شما برای دانلود یک سریال با چندین فصل به راحتی می توانید وارد فصل مورد نظر شده و سپس از فصل وارد قسمت دلخواه شوید که دارای ترجمه های متفاوت و هماهنگ با نسخه های دلخواه شما می باشد. برای مثال شما می تونید وارد بخش زیرنویس سریال شده و بعد از انتخاب سریال مورد نظر و وارد شدن به صفحه سریال، یک صفحه کاملا متفاوت را با دیگر سایت های داخلی تجربه خواهید کرد به شکلی که فصل ها به صورت منظم در میانه صفحه قرار دارند و سپس بعد از انتخاب فصل وارد قسمت های فصل مورد نظر شده که به صورت جداگانه ای از یکدیگر  قسمت ها قرار گرفته اند که برای هر قسمت چندین ترجمه متفاوت قرار دارد که این امر در نوبه خود این سایت را به یکی از پیشرو ترین سایت ها فارسی زبان تبدیل کرده است.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
  • لطفا قبل از ارسال نظر محتواي مطلب را با دقت مطالعه فرماييد
  • نظرات شما پس از تاييد و پاسخ نمايش داده مي شود
  • لطفا قبل از ارسال نظرات خود، نظرات ديگران را نيز مطالعه فرماييد، ممکن است جواب شما به کاربري ديگر داده شده باشد
  • به سوالات در مورد زمان انتشار زيرنويس فارسي پاسخي داده نميشود , تمام زيرنويس ها بصورت خودکار اضافه ميشوند و ما دخالتي در اين مورد نداريم.
  • از ايجاد هرگونه بحث هاي سياسي و مذهبي بپرهيزيد. از توهين به ديگر کاربران و تبليغ وب سايت هاي ديگر خودداري کنيد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی