سایت بی صدا | دانلود رایگان با لینک مستقیم

سایت بی صدا دارای مجوز از ساترا و در ستاد ساماندهی پایگاه های کل کشور ثبت می باشد.

دانلود بازی کانتر استرایک: گلوبال آفنسیو – Counter-Strike Global Offensive برای کامپیوتر (PC)

  • ۲۷۹۸

 

دانلود بازی کانتر استرایک: گلوبال آفنسیوCounter-Strike Global Offensive برای کامپیوتر (PC)

دانلود رایگان با لینک مستقیم

نسخه کم حجم کورپک – CorePack اضافه شد

Counter-Strike Global Offensive V 1.35.9.6 – CorePack
در نسخه جدید همانند گذشته، دو گروه Terrorist و Counter-Terrorist در بازی وجود دارند که باید در مپ های مختلف بازی با یکدیگر به رقابت بپردازند. اما اینبار آیتم ها، مپ ها، اسلحه ها و بسیاری دیگر از قابلیت های جدید به بازی افزوده شده است که در ادامه به توضیح آنان خواهیم پرداخت. اگر بخواهیم نگاه کلی و اجمالی به گیم پلی CSGO بیندازیم، متوجه می شویم که کمپانی Valve قصد در دگرگونی سبک و نوع گیم پلی بازی نداشته است، بنابراین نمی توان این عنوان را Counter-Strike 2 نامید و قطعاً بار دیگر با یک Spin-Off یا بهتر است بگوییم Remake ای از این سری رو به رو هستیم. همانند عناوین دیگر این سری، در این بازی برای شروع یک کاربر باید سروری درست کند و پس از آن کاربران دیگر می توانند در این سرور وارد شوند و به رقابت با یکدیگر بپردازند و انتخاب کنند که در کدام گروه قرار بگیرند. حداقل تعداد بازیکنان در بخش مولتی پلیر آن، دو نفر است.

مپ های زیادی برای این عنوان تایید شده اند که از معروف ترین آنها می توان به مپ های Dust، Dust 2، Aztec، Office، Italy، Nuke و Inferno اشاره کرد. البته این مپ ها همان مپ های قدیمی با شکل و شمایلی که در عناوین قبلی داشتند نیستند. برخی مپ های بازی مخصوصاً مپ Dust تغییراتی را نسبت به گذشته داشته اند. اگر یادتان باشد در مپ Dust زیر گذری وجود داشت که مکان خوبی برای Sniper های بود. اکنون این زیر گذر بزرگ تر شده و یک میانبر (یا بهتر است بگوییم راه پله) به آن اضافه شده تا بازیکنانی که توان ماندن در آنجا را ندارند از طریق آن به طبقه ی بالا فرار کنند و جای خود را به دیگر اعضای گروه بدهند. نمی توان به طور قطع گفت که وظایف در همه ی مپ های بازی یکسان است. به عنوان مثال در مپ هایی مانند Dust و Dust 2 وظیفه ی گروه Terrorist است که بمب گذاری کند و کار خنثی کردن آنرا باید Counter-Terrorist انجام دهد. در برخی مپ های دیگر بازی نیز باید گروگان ها را آزاد کنید و خبری و از بمب گذاری و خنثی سازی نخواهد بود. به طور کلی در رابطه با مپ های بازی باید گفت که پیشرفت قابل توجهی نسبت به عناوین قبلی داشته اند و قطعاً می توانند برای کاربران این سری که برخی از آنها سالهاست با این عنوان انس گرفته اند رضایت بخش باشد. کلاس اسلحه های موجود در این عنوان به Pistol، Rifles، Smg، Sniper Rifles، Flashbang و نارنجک های دودزا و انفجاری تقسیم می شوند. می توان گفت تمامی سلاح های عناوین گذشته در CSGO نیز حضور دارند. سه اسلحه ی جدید به بازی افزوده شده اند که در ادامه ی ی مقاله به شرح برخی از ویژگی های آنان خواهیم پرداخت. اولین و معروفترین اسلحه ای که به بازی افزوده شده، Molotov Cocktail می باشد که یکی از پرکاربردترین اسلحه ها در گیم پلی بازی محسوب می شود. این سلاح یکی از گران قیمت ترین سلاح های بازی است که با پرتاب آن به سمت نیروهای دشمن، آتش حاصل از آن سد راه آنها شده و افراد تیم مقابل با عبود از آتش مقدار زیادی از سلامتی شان را از دست می دهند. البته باید در نظر داشت که استفاده از این سلاح ممکن است مانع از حرکت یاران خودی هم بشود. سلاح دیگری که به بازی افزوده شده است یک نارنجک هوشمند به نام Decoy Gerenade می باشد که این سلاح همانند Molotov Cocktail کاربر زیادی دارد. پرتاب این نارنجک به طرف دشمن چندین مزیت دارد. اول اینکه نوعی اطلاعات غلط را از یاران خودی، دشمن و همچنین شما روی رادار گوشه ی تصویر دشمن نشان می دهد و با استفاده از این قابلیت می توانید در گوشه ای کمین کنید و هنگامی که دشمن برای کشتن شخصی که روی رادار نشان داده شده بیرون آمد به راحتی می توانید وی را از میان بردارید. این اسلحه یکی از گران ترین سلاح بازی به شمار می رود و ده ثانیه پس از پرتاب منفجر و شعله ور می شود و از آن پس کاری شبیه به Molotov Cocktail را انجام می دهد. آخرین سلاح افزوده شده به بازی یک شات گان نسبتاً قدرتمند به نام Zeus x27 می باشد.



حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® 10/8/7/Vista/XP SP3
Processor: Intel® Core™ 2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 processor or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Video card must be 256 MB or more and should be a DirectX 9-compatible with support for Pixel Shader 3.0
DirectX: Version 9.0c
Storage: 17 GB available space


قسمت دانلود بازی – حجم : 5.88 گیگابایت

دانلود پارت 01 (لینک مستقیم)(لینک کمکی)

دانلود پارت 02 (لینک مستقیم)(لینک کمکی)

دانلود پارت 03 (لینک مستقیم)(لینک کمکی)

دانلود پارت 04 (لینک مستقیم)(لینک کمکی)

دانلود پارت 05 (لینک مستقیم)(لینک کمکی)

دانلود پارت 06 (لینک مستقیم)(لینک کمکی)


ویژگی های نسخه CorePack بازی :

برای مشاهده توضیحات کامل نسخه کورپک لطفا اینجا کلیک کنید.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
  • لطفا قبل از ارسال نظر محتواي مطلب را با دقت مطالعه فرماييد
  • نظرات شما پس از تاييد و پاسخ نمايش داده مي شود
  • لطفا قبل از ارسال نظرات خود، نظرات ديگران را نيز مطالعه فرماييد، ممکن است جواب شما به کاربري ديگر داده شده باشد
  • به سوالات در مورد زمان انتشار زيرنويس فارسي پاسخي داده نميشود , تمام زيرنويس ها بصورت خودکار اضافه ميشوند و ما دخالتي در اين مورد نداريم.
  • از ايجاد هرگونه بحث هاي سياسي و مذهبي بپرهيزيد. از توهين به ديگر کاربران و تبليغ وب سايت هاي ديگر خودداري کنيد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی