سایت بی صدا | دانلود رایگان با لینک مستقیم

سایت بی صدا دارای مجوز از ساترا و در ستاد ساماندهی پایگاه های کل کشور ثبت می باشد.

دانلود فیلم دارک فینکس - Dark Phoenix 2019

  • ۲۹۲۰


دانلود فیلم دارک فینکس - Dark Phoenix 2019

دانلود رایگان با لینک مستقیم

نسخه دوبله فارسی اضافه شد

کیفیت 1080p BRrip , 720p BRrip , 480p BRrip اضافه شد

تاریخ انتشار : 2019/06/07
ژانر : اکشن, ماجراجویی, علمی تخیلی
امتیاز : 6.0 از 10
نمره منتقدین : 43 از 100
زمان فیلم : 107 دقیقه
زبان فیلم : فارسی
محصول کشور : آمریکا
کارگردان : Simon Kinberg
نویسنده : John Byrne, Chris Claremont
ستارگان : James McAvoy, Michael Fassbender, Jennifer Lawrence

خلاصه فیلم : جین گری وقتی با یک نیروی کیهانی رمزآلود برخورد می‎کند در آستانه‎ی مرگ قرار می‎گیرد. این نیرو نه تنها او را بینهایت قوی‎تر ، بلکه ناپایدارتر می‎کند. با توجه به اینکه قدرت جین در حال خارج شدن از کنترل است ، گروه او باید یک راه برای اتحاد پیدا کنند تا نه تنها روح جین را نجات دهند ، بلکه از زمین در مقابل موجوداتی که به دنبال قدرت‎های جین و سلطه بر کهکشان هستند محافظت کنند و...

دانلود فیلم دارک فینکس - Dark Phoenix 2019

درباره فیلم : درباره فیلم : دارک فینکس (Dark Phoenix) (همچنین با عنوان فیلم مردان ایکس: ققنوس سیاه شناخته می‌شود)، فیلمی آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی به نویسندگی و کارگردانی سیمون کینبرگ است که بر اساس شخصیت‌های مجموعه کتاب‌های مصور مردان ایکس کمپانی مارول کامیکس ساخته شده‌است. این نخستین تجربه کارگردانی کینبرگ است که پیش‌تر به عنوان تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس در این مجموعه حضور داشته‌است. دارک فینکس دوازدهمین قسمت در دنیای سینمایی مردان ایکس است و دنباله مستقیمی بر فیلم مردان ایکس: آپوکالیپس محسوب می‌شود. دارک فینکس هفتمین و آخرین قسمت از مجموعه فیلم‌های مردان ایکس است که توسط کمپانی فاکس ساخته شده‌است. جیمز مک‌آووی، مایکل فاسبندر، جنیفر لارنس، نیکلاس هولت، تای شرایدن، سوفی ترنر، الکساندرا شیپ، کدی اسمیت-مک‌فی، ایوان پیترز و جسیکا چستین ستارگان فیلم هستند. در این قسمت مردان ایکس باید با قدرت کامل دارک فینکس و همچنین امپراتوری بیگانه‌ای به نام شیعار روبرو شوند.

دارک فینکس توسط فاکس قرن بیستم در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۹ اکران شد. فیلم با واکنش منفی از سوی منتقدان همراه بود که آن را «کسل‌کننده» توصیف کردند. عمده انتقادات مربوط به استفاده بیش از حد از سی‌جی‌آی، سکانس‌های اکشن و شخصیت‌پردازی بود؛ گرچه بعضی منتقدان از عملکرد تیم بازیگری و خصوصاً اجرای مک‌آووی و ترنر و موسیقی هانس زیمر ستایش کردند. دارک فینکس اکران ناموفقی داشت و با فروش جهانی ۲۵۲ میلیون دلار در برابر بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری خود تبدیل به یک بمب گیشه شد.

منبع توضیحات : ویکی‌پدیا


 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
  • لطفا قبل از ارسال نظر محتواي مطلب را با دقت مطالعه فرماييد
  • نظرات شما پس از تاييد و پاسخ نمايش داده مي شود
  • لطفا قبل از ارسال نظرات خود، نظرات ديگران را نيز مطالعه فرماييد، ممکن است جواب شما به کاربري ديگر داده شده باشد
  • به سوالات در مورد زمان انتشار زيرنويس فارسي پاسخي داده نميشود , تمام زيرنويس ها بصورت خودکار اضافه ميشوند و ما دخالتي در اين مورد نداريم.
  • از ايجاد هرگونه بحث هاي سياسي و مذهبي بپرهيزيد. از توهين به ديگر کاربران و تبليغ وب سايت هاي ديگر خودداري کنيد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی