سایت بی صدا | دانلود رایگان با لینک مستقیم

سایت بی صدا دارای مجوز از ساترا و در ستاد ساماندهی پایگاه های کل کشور ثبت می باشد.

دانلود فیلم تلقین - Inception 2010

  • ۱۵۷۵

 

دانلود فیلم تلقین - Inception 2010

 

دانلود رایگان با لینک مستقیم

کیفیت 1080p BluRay , 720p BluRay , 480p BluRay اضافه شد

تاریخ انتشار : 2010/08/14

ژانر : اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی، هیجان انگیز
امتیاز : 8.8 از 10
نمره منتقدین : 74 از 100
زمان فیلم : 148 دقیقه
زبان فیلم : انگلیسی, ژاپنی, فرانسوی
محصول کشور : امریکا, انگلستان
کارگردان : Christopher Nolanl
نویسنده : Christopher Nolan
ستارگان : Leonardo DiCaprio, Joseph Gordon-Levitt, Ellen Page
خلاصه فیلم : «دام کاب» (لئوناردو دی کاپریو) یک دزد ماهر در استخراج اسرار ارزشمند مورد نیاز سازمان‌های جاسوسی و شرکت‌های تجاری و چندملیتی است. توانایی او در این است که هنگامی که دیگران در خواب هستند و ذهنشان در آسیب پذیرترین وضعیت است، اسرار کلیدی آنان را از درون رویاهایشان ربوده و در دنیای بیرون از خواب، این اسرار را به خریداران متقاضی عرضه میکند. اما همین امر او را به یک مجرم فراری بین المللی تبدیل کرده است و باعث شده عزیزترین چیزهایش را در این راه از دست بدهد. حال به کاب فرصتی برای آزادی پیشنهاد می شود. او با انجام این ماموریت می تواند زندگی‌اش را پس بگیرد، اما تنها در صورتی که بتواند امری غیر ممکن بنام تلقین را انجام دهد. این بار، کاب و گروهش باید کاری عکس سرقت را انجام دهند: این بار وظیفه آن‌ها دزدیدن ایده‌ نیست، بلکه کاشتن یک ایده جدید در ذهن قربانی می باشد.

درباره فیلم : سرآغاز در ایران با نام تلقین - Inception 2010 نیز شناخته می‌شود یک فیلم اکشن علمی تخیلی به نویسندگی و کارگردانی کریستوفر نولان است که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. نولان تهیه‌کنندگی این فیلم را با همسرش، اما توماس، نیز بر عهده داشته‌است. مراسم افتتاحیهٔ سرآغاز در ۸ ژوئیه ۲۰۱۰، در لندن برگزار شد و سپس در ۱۶ ژوئیه ۲۰۱۰ به صورت جهانی در سینماهای مرسوم و آی‌مکس به نمایش درآمد. سرآغاز بیش از ۸۲۶ میلیون دلار در جهان فروخت و به چهارمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۰ بدل شد.

فیلم تلقین - Inception 2010 به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های دههٔ ۲۰۱۰ در نظر گرفته شده‌است و به‌دلیل فیلم‌نامه، کارگردانی، موضوعات، سکانس‌های اکشن، جلوه‌های بصری، موسیقی و نقش‌آفرینی گروه بازیگران مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. این فیلم چهار جایزهٔ اسکار در دسته‌بندی بهترین فیلم‌برداری، بهترین تدوین صدا، بهترین صداگذاری و بهترین جلوه‌های تصویری کسب کرد.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
  • لطفا قبل از ارسال نظر محتواي مطلب را با دقت مطالعه فرماييد
  • نظرات شما پس از تاييد و پاسخ نمايش داده مي شود
  • لطفا قبل از ارسال نظرات خود، نظرات ديگران را نيز مطالعه فرماييد، ممکن است جواب شما به کاربري ديگر داده شده باشد
  • به سوالات در مورد زمان انتشار زيرنويس فارسي پاسخي داده نميشود , تمام زيرنويس ها بصورت خودکار اضافه ميشوند و ما دخالتي در اين مورد نداريم.
  • از ايجاد هرگونه بحث هاي سياسي و مذهبي بپرهيزيد. از توهين به ديگر کاربران و تبليغ وب سايت هاي ديگر خودداري کنيد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی