سایت بی صدا | دانلود رایگان با لینک مستقیم

سایت بی صدا دارای مجوز از ساترا و در ستاد ساماندهی پایگاه های کل کشور ثبت می باشد.

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2018 برای کامپیوتر (PC)

  • ۱۹۲۳

 

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2018 برای کامپیوتر (PC)

دانلود رایگان با لینک مستقیم

نسخه فشرده CorePack اضافه شد

این بار کونامی با بازی Pro Evolution Soccer 2018 قصد دارد گام جدیدی در بازی‌ فوتبال برداشته و یک شبیه‌ساز تمام عیار را در اختیار مخاطبان خود قرار بدهد؛ از نقل و اتقالات گرفته تا لایسنس تیم‌های مختلف و ویژگی‌های جدید در بازی که سبب می‌شوند مخاطب، تجربه‌ی واقع‌گرایانه‌تری را حس کند. اولین موردی که سازنده‌ها قول آن را در بازی PES 2018 داده‌اند، استادیوم و تیم‌های لایسنس شده بیشتر است. یکی از مشکلات عمده‌ی PES که از گذشته تا به امروز گریبان‌گیر آن بوده، لایسنس نبودن تیم‌ها و استادیوم‌های بازی است که چند سالی می‌شود که کونامی در جریان همکاری‌های مختلف، این ضعف را نسخه به نسخه بهتر کرده و در اینجا شاهد حضور تیم فولام انگلیس با تمام کیت‌های خود و استادیوم اختصاصی‌اش هستیم. همچنین تیم‌های دیگری نظیر والنسیا نیز با تمام کیت‌های خود در این بازی حضور دارد.

کونامی گفته است که هیچ بخش از PES 2018 نیست که نسبت به شماره‌ی قبلی این مجموعه، پیشرفت نکرده باشد. از روند بازی گرفته تا بخش آنلاین آن و هم‌چنین سیستم Match-Making جدید، قرار است اتفاقات بزرگی برای بازی بیافتد. منوهای جدید، ظاهر پیشرفته کرده‌ی بازیکن‌ها و هم‌چنین تغییر کامل حالت نمایش بازی‌ها، فقط تعدادی از تغییرات Pro Evolution Soccer 2018 است.در پرو ۲۰۱۸، بخش PES League به تمام حالت‌های آنلاین بازی اضافه خواهد شد؛ مثل حالت سه به سه جدیدی که به صورت مسابقه‌ای هم برگزار خواهد شد. قرار است نسخه‌ی کامپیوتر بازی هم امسال کیفیت‌اش بالاتر برود و شبیه به نسخه‌ی پلی‌استیشن۴ شود.

جدای از این موارد، گیم‌پلی، یکی از ارکان اصلی یک بازی فوتبال آن هم از نوع شبیه‌ساز است. تیم سازنده بازی PES 2018 سعی کرده با شبیه‌سازی هرچه دقیق‌تر بازیکنان فوتبال و نوع دویدن، ضربات آزاد و دربیل‌های آن‌ها بیش از پیش این سری را واقعی‌تر نشان دهد. به عبارتی بازی از نظر گیم‌پلی استایل جدیدی را به خود گرفته است. اگر عشق دریبل زدن با بازیکنانی نظیر مسی و نیمار را دارید، این بازی دست شما را باز گذاشته تا حرکات نمایشی را اجرا کرده و بازی را به یک سالن نمایش تکنیک تبدیل کنید. از طرفی گیم‌پلی بازی جوری تعبیه شده که اگر اهل حرکات تکنیکی نیستید، باز بتوانید کار خود را پیش برده و از بازی لذت ببرید. نسخه‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ این سری در بخش داوری شدیدا ضعیف عمل کرده بودند. در نسخه ۲۰۱۶ اصلا آوانتاژ برای داور تعریف نشده بود و سریع خطا می‌گرفت و کارت می‌داد ولی در نسخه ۲۰۱۷ قضیه برعکس بود؛ حتما باید تکل از پشت می‌کردید تا شاید خطای شما گرفته شود.

در دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2018 ظاهرا سیستم داوری تا حدی به تعادل رسیده داور بازی به خوبی صحنه‌ها را قضاوت می‌کند. با تمام این تفاسیر یک بازی فوتبال هرچقدر گیم‌پلی خوبی داشته باشد، هرچقدر تیم‌های لایسنس شده داشته باشد، بدون هیجان به هیچ دردی نمی‌خورد. یک بازی فوتبال در وهله اول باید بتواند به مخاطب هیجان وارد کند. این هیجان از طریق تماشاچی و گزارشگر به وجود می‌آید. وجود این دو عامل سبب شده تا اتمسفر بازی در حالت‌های مختلف مدام دست خوش تغییر شود. در این مورد کونامی وعده‌هایی در مورد اتمسفر بازی و استادیوم‌ها و تماشاگران داده است که مدام شما را تشویق کرده و این تشویق، در حالت‌های مختلف متفاوت است. برای مثال یک گل عقب هستید و وقت برای جبران تنگ است؛ در این هنگام تماشاچیان با فریادهای خود و تشویق‌های مستمرشان به شما انگیزه حمله کردن داده تا به گل برسید.

البته این ویژگی‌ها را باید مدیون نسخه بهبود یافته موتور گرافیکی فاکس باشیم. جدای از این موارد، یکی از بخش‌هایی که نسبت به نسخه‌ی پیشین با پیشرفت خوبی مواجه شده، طراحی بازیکنان بازی است. تیم سازنده سعی کرده تمامی چهره‌های بازیکنان را به خوبی هرچه تمام‌تر درآورد اما بیشتر شاهد رعایت جزئیات در بازیکنان معروف و سرشناس دنیای فوتبال هستیم. در کنار تمام ویژگی‌ها و بهبودهای دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2018، این نسخه میزبان حالت کوآپ است. در حالت کوآپ بازی که به صورت سه به سه انجام می‌شود، شما می‌توانید با پنج نفر از دوستان‌اتان بازی کرده و هرکدام کنترل چندنفر از بازیکنان بازی را در دست گرفته و به رقابت کردن بپردازید. در پایان هر بازی نیز امتیازهای شما در طول بازی محاسبه شده و بهترین بازیکن مشخص می‌شود. برای دریافت امتیاز بهتر، باید بازیکنان را در پست‌های خود قرار بدهید. برای مثال اگر کنترل دفاع را در اختیار دارید، آن را به حمله نبرید یا برعکس.


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10, 8.1, 8, 7 SP1(64bit)
Processor: Intel Core i5-3450(3.10GHz)/AMD FX 4100(3.60GHz)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 650/AMD Radeon HD 7750
DirectX: Version 11
Storage: 30 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10, 8.1, 8, 7 SP1(64bit)
Processor: Intel Core i7-3770(3.40GHz)/AMD FX 4170(4.20GHz)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 660/AMD Radeon HD 7950
DirectX: Version 11
Storage: 30 GB available space


قسمت دانلود بازی - حجم : 9.37 گیگابایت

دانلود پارت 01 (لینک مستقیم) - (لینک کمکی)

دانلود پارت 02 (لینک مستقیم) - (لینک کمکی)

دانلود پارت 03 (لینک مستقیم) - (لینک کمکی)

دانلود پارت 04 (لینک مستقیم) - (لینک کمکی)

دانلود پارت 05 (لینک مستقیم) - (لینک کمکی)

دانلود پارت 06 (لینک مستقیم) - (لینک کمکی)

دانلود پارت 07 (لینک مستقیم) - (لینک کمکی)

دانلود پارت 08 (لینک مستقیم) - (لینک کمکی)

دانلود پارت 09 (لینک مستقیم) - (لینک کمکی)

دانلود پارت 10 (لینک مستقیم) - (لینک کمکی)


طریقه نصب نسخه کورپک – CorePack :

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) پارت 1 را توسط نرم افزار WinRar باز کنید و فایل های فشرده را اکسترکت کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

ویژگی های نسخه CorePack بازی :

برای مشاهده توضیحات کامل نسخه کورپک لطفا اینجا کلیک کنید.


نظرات: (۲)
  • لطفا قبل از ارسال نظر محتواي مطلب را با دقت مطالعه فرماييد
  • نظرات شما پس از تاييد و پاسخ نمايش داده مي شود
  • لطفا قبل از ارسال نظرات خود، نظرات ديگران را نيز مطالعه فرماييد، ممکن است جواب شما به کاربري ديگر داده شده باشد
  • به سوالات در مورد زمان انتشار زيرنويس فارسي پاسخي داده نميشود , تمام زيرنويس ها بصورت خودکار اضافه ميشوند و ما دخالتي در اين مورد نداريم.
  • از ايجاد هرگونه بحث هاي سياسي و مذهبي بپرهيزيد. از توهين به ديگر کاربران و تبليغ وب سايت هاي ديگر خودداري کنيد.
  • سلام به سایت علیتان لطفا بازی gta san andreas دوبله همان نسخه هایی که گذاشته بودید را بگذارید من خیلی سایتتونو دوست دارم لطفا خواهشا این بازی را قرار دهید.

  • سلام لطفا بازی gta saدوبله vnv edition را قرار دھید

     

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی